General Manager będzie osobą odpowiedzialną za realizację najważniejszego projektu Związku Futbolu Amerykańskiego w Polsce. Poszukujemy na to stanowisko człowieka, który wspólnie z Zarządem ZFAP będzie budował i realizował strategię Reprezentacji Polski w Futbolu Amerykańskim.
Zakres obowiązków
- Budowa i rozwój programu Reprezentacji Polski w Futbolu Amerykańskim w kooperacji ze Związkiem
Futbolu Amerykańskiego w Polsce, - Wsparcie Zarządu ZFAP w procesie rekrutacji osób funkcyjnych w projekcie Reprezentacji Polski,
- Opracowanie strategii marketingowej, która pozwoli na pozyskiwanie sponsorów oraz partnerów,
- Bieżące monitorowanie dostępnych konkursów na subwencje rządowe i pozarządowe,
- Pozyskiwanie środków celowych na reprezentację przy wsparciu Związku Futbolu Amerykańskiego,
- Współpraca i komunikacja ze sponsorami oraz partnerami Reprezentacji Polski,
- Zbudowanie budżetu dotyczącego sportowej i komercyjnej działalności Reprezentacji,
- Ścisła współpraca z Zarządem Związku Futbolu Amerykańskiego, przygotowywanie raportów i analiz.
Wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia na tym samym lub podobnym stanowisku (zarządzanie organizacją
sportową), - Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym,
- Wysokie umiejętności interpersonalne,
- Zdolności analityczne oraz organizacyjne,
- Umiejętność planowania i realizowania strategii,
- Zdolności przywódcze oraz negocjacyjne.
Co oferujemy
- Realizacja ambitnego projektu sportowego,
- Realny wpływ na kreowanie wizerunku futbolu amerykańskiego w Polsce,
- Zakres obowiązków pozwalający na kształtowanie kompetencji managerskich,
- Wsparcie ze strony Zarządu ZFAP.
Zainteresowanych startem w konkursie prosimy o przesłanie aplikacji w postaci CV na adres kontakt@old.zwiazekfa.pl w terminie do 21.10.2022 (piątek). Do drugiego etapu, rozmowy z Zarządem ZFAP, zostaną zaproszeni wybrani kandydaci.